avatar Tu gizmo201 z miasteczka Katowice. Przeturlałem już 115567.88 kaemów oraz 15508.71 w terenie. Turlam się z średnią prędkością 23.31 km/h.
Czasami szybciej, czasami wolniej :P Więcej o mnie.

2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gizmo201.bikestats.pl

Wrzesień, 2012

Pogoria IV, I, II i III + Trójkąt Trzech Cesarzy

Niedziela, 30 września 2012 · dodano: 30.09.2012 | Komentarze 11

Najpierw ruszam na P4 przez standardowo już Szopienice, Sosnowiec oraz wałami Przemszy do niej! Potem czarnym szlakiem do P1, następnie do P2 również czarnym szlakiem, potem na P3 zielonym oraz do Parku Zielona skąd znów wałami Przemszy lecę obok Zamku w Będzinie. Myślę sobie, że mi mało i udaje się w Sosnowcu na czerwonym szlak rowerowy do Trójkąta Trzech Cesarzy. O dziwo miał być doskonale oznakowany, a wyszło jak zawsze z tym, gdyby nie znajomość trasy i okolicy to pewnie gdzie indziej by się wylądowało. Trasa ciekawa, w pewnych miejscach zajebisty singielek, który trochę mnie zwiódł za szybko wchodzę w zakręt i ledwo obyło się bez gleby! Docierając do Trójkąta Trzech Cesarzy łapie kapcia.
Od tego momentu nóżka mówi, że za dużo jej i nie chce ze mną współpracować co jest efektem tak słabego tempa.
Podsumowując ten miesiąc jakiś taki słaby i ospały wyszedł. Przede wszystkich przez te dwa tygodnie odpoczynku od kręcenia i regeneracje kolana :(

Błotny Krossik na molo na P3

Trójkąt Trzech Cesarzy

Party Orzech w Lędzinach

Sobota, 29 września 2012 · dodano: 29.09.2012 | Komentarze 1

Ustawka o 14.00 pod bankiem ING na Jankego i w drogę na Lędziny.
Lista startowa to: Gosia, Ja i Maricn
Cel to kościółek św. Klemensa w Lędzinach. Ruszamy najpierw na Murcki, potem jakoś tak szybko czas mija i lądujemy w Lędzinach gdzie to ma miejsce objadanie miejscowego rolnika i jego drzewa z orzechami. Następnie kościółek, chwila przerwy i lecimy na Wesołą i Staw Janina gdzie urządzamy sobie większą przerwę. Oczywiście izobronek plus zapiekanka oraz pogaduchy.
Po posileniu się i obgadaniu kilku spraw kierujemy się w kierunku punktu odpoczynkowego na Ochojcu gdzie się żegnamy, Ja lecę na Brynów i D3S oraz do domku, a Marcin z Gosią na Ochojec

Zbieracze orzechów. Nie swoje smakuje najlepiej!

Kościół św. Klemensa w Lędzinach

Takie tam ze wczoraj, Pub Kredens

Po tygodniu przerwy!

Sobota, 29 września 2012 · dodano: 29.09.2012 | Komentarze 0

Okolice Brynowa, Ochojca, Kostuchny, Podlesia i Piotrowic. Ogólnie to okrężną drogą do Karpika. U Marcina izobronek plus pierogi z kapustą i grzybami oraz cebulką po prostu MNIAM. Potem tylko an 14.00 pod bank ING na spotkanie z Gosią na wypad jakiś gdzieś!
Coś noga nie podaje, chyba kolano do końca się nie zregenerowało.
Podczas jazdy ciągły wmordewind, ale za to ciepło. Przyjemnie jak na końcówkę września

Paprocany okrężną drogą

Piątek, 21 września 2012 · dodano: 21.09.2012 | Komentarze 4

Ustawka z Irkiem o 15.00 pod Kościołem Mariackim. Cel Paprotki okrężną trasą.
Lecimy na początek D3S na Ochojec i Kostuchnę na pierwszym docelowy punkt, czyli wyciąg Sopelek w Kostuchnie! Następnie off-roadową częścią trasy, gdzie Irek standardowo odpuszcza, a Ja w największe kałuże się pcham oczywiście. Harce w błocie trwały krótko i zaraz wyjeżdżamy obok oczyszczalni ścieków na Podlesiu. Tutaj już bez większego nadkładania drogi udajemy się przez Mąkołowiec oraz Żwaków na Paprocany.
Chwila przerwy i ruszamy na Cielmice oraz Urbanowice, dalej to już Jaroszowice oraz Zamoście w Lędzinach. Na mostku kolejna chwila przerwy, uzupełnienie węglowodanów oraz płynów. Potem na Murcki i Ochojec, gdzie się żegnamy i każdy leci w swoją stronę. Ja standardowo na Brynów oraz D3S i do domku, a Irek na Podlesie

Wyciąg Sopelek w Kostuchnie, ponoć działa w zimę!

Gdzieś obok oczyszczalni ścieków na Podlesiu. Dalej było o wiele lepsze błotko

Klasyk. Sorry za jakość zdjęcie robione bez lampy błyskowej!

Lasy Murckowskie

Czwartek, 20 września 2012 · dodano: 20.09.2012 | Komentarze 10

Na sam początek na Nikoszowiec, potem przez Osiedle Adama na Mysłowice skąd wędruje czerwonym szlakiem obok Stawu Wesoła na Murcki. Następnie krótki singielek lasem, a potem na hałdę wspinaczka! Niesamowity widoki stamtąd się roztaczają na panoramę Katowic i nie tylko. Po krótkiej zabawie na hałdzie gdzie to kompletnie zaklejam oponki udaję się na Staw Janina skąd ścieżkami oraz duktami leśnym docieram do Brynowa i Muchowca, następnie standardowo D3S i do domku! Fajnie się dziś jeździło szkoda, że tak krótko i do tego dalej kolano boli :/

Czy to jeszcze Wesoła czy to już Katowice!?

Widok z hałdy na Murckach

Trening Mtb

Wtorek, 18 września 2012 · dodano: 18.09.2012 | Komentarze 18

Za namową Marcina oraz Irka wybieram się na trening mtb.
Zbiórka: Pub Wiocha godzina 17.00 Lista osób: 8
Ruszamy D3S w kierunku lasów Ochojeckich. Tutaj się zaczyna zabawa na dobre najpierw lecę w kałużę dzięki koledze, który nagle się zatrzymał, potem próba ratunku i chlub w kałuże. O dziwo nawet nie byłem mokry, od razu wyschło.
Potem przez Piotrowice ulicami Bażantów, Armii Krajowej, Jankego oraz Kanałową do Mikołów Kamionka. Zaliczamy tam kilka podjazdów oraz zjazdów i dalej wyruszamy w kierunku okolic Stargańca. Tutaj niestety podczas jednego z zjazdów kolega łamie obojczyk i następuje rezygnacja z dalszych podbojów! Powoli, powoli i kolega oraz jego rumak zostają zapakowani do auta, a My się dzielimy i każdy w swoją stronę mknie. Ja standardowo na Ligota Akademiki, Brynów oraz D3S i do domku!
P.S. Coś dzisiaj pechowy ten dzień był niestety. O dziwo tereny mamy zajebiste to jazdy terenowej. Szkoda, że o tym zapomniałem, kiedyś się tam śmigało, a teraz to wszystko tam się zmieniło!

Po tym co kolegę spotkało postanawiam sprowadzić rower, nie zjeżdżać!

Serwis

Wtorek, 18 września 2012 · dodano: 18.09.2012 | Komentarze 8

Do serwisu Krossa i potem odbiór po 13. Wreszcie po tygodniowej przerwie rowerek bd sprawny! :-)
Edit: Rower odebrany, jestem biedniejszy o 4dyszki tylko!
Ale wszystko co chciałem zostało zrobione tzn.: linka wymieniona od przerzutki przedniej, montaż przerzutki przedniej oraz jej regulacja! Suport całkowicie wyciągnięty, przeczyszczony i nasmarowany. Korba również czysta jak i łańcuch oraz na dodatek uzupełnienie ogniwa zamiast spinki! Tak więc nie będę straszyć z dwoma spinkami, jedna w zupełności wystarczy. Ogólnie jeszcze tam parę innych regulacji i ogólnie zadowolony jestem!
P.S. WRESZCIE WRACAM DO ŚWIATA ŻYWYCH!!! TYLKO ŻEBY JESZCZE KOLANO CHCIAŁO WSPÓŁPRACOWAĆ BYŁO BY DOBRZE :)

Yyy

Poniedziałek, 17 września 2012 · dodano: 17.09.2012 | Komentarze 2

Takie tam do sklepu po spinkę, potem po przerzutkę przednią, a później to tylko zostaje montaż przerzutki oraz demontaż spinki i Jazda :)
Mała zmiana jutro do serwisu by mi to porządnie założyli i linkę jeszcze wymienili od przerzutki przedniej bo się rozwarstwiła.
Hahahaha łańcuch z dwoma spinkami lol :P

• Sprzęt Krossidło

Miasto i przejazd przez nie to tragedia!

Poniedziałek, 10 września 2012 · dodano: 10.09.2012 | Komentarze 6

Trasa: Katowice-> Chorzów Batory-> Świętochłowice-> Chorzów II-> Bytom-> Chorzów II-> Świętochłowice-> Chorzów Batory-> Panewniki-> Starganiec-> Park Zadole-> Piotrowice-> Brynów-> D3S-> Katowice

Dziś na początek do Bytomia pod Agorę w celu sprzedaży hamulca Shimano Deore M590, potem do Karpika na krótką wizyty i do domku!
Powrót od Marcina niestandardowo jak dla mnie bo zamiast lasem czarnym szlakiem to wybór padł na ścieżkę rowerową do Brynowa, potem to już standardowo D3S i do domku. To dzisiaj się działo w Kato i Bytomiu woła o pomstę do nieba, trudno się przebić i w ogl dobrze, że rowerem pojechałem to jakoś te korki się omijało!

Nadwiślański szlak rowerowy

Niedziela, 9 września 2012 · dodano: 09.09.2012 | Komentarze 6

Pobudka o 8.00 i od razu sms do Irka czy jedziemy na tą Wisłę co gadaliśmy.
Tak więc zgadujemy się na 11.00 na Podlesiu, tak się złożyło, że Irek czekał wcześniej i Ja byłem wcześniej bo 10.41 więc startujemy wcześniej.
Przedtem jeszcze nasmarowanie łańcucha mojego bo skrzypiał cały i wołał jeść od poprzedniej wycieczki już. Potem to już kierunek Paprocany oraz Pszczyna i do celu głównego jakim jest Wisła. Za cel obraliśmy sobie poznać Nadwiślański szlak rowerowy, o dziwo szlak prosty wręcz nie da się zgubić na nim, po prostu dobrze oznakowany. W Wiśle dłuższa przerwa ma miejsce bo ponad 3-godzinna!
W tym czasie małe zakupy: uzupełnienie płynów, zakup czegoś do jedzenia i kilka zdjątek oraz laba nad Wisłą.

Nadwiślański szlak rowerowy

Po drodze spotykamy ciekawy wynalazek

Kilka zdjątek między Ustroniem, a Wisłą

Tu popas miał miejsce. Nie no wiadomo, że nie w Gołębiewskim

Zdjęcie już w Wiśle, zrobione podczas oczekiwania na pociąg. Nudziło się nam to wybraliśmy się kawałkiem niebieskim szlakiem na Soszów Mały i dalej na Czantorię