avatar Tu gizmo201 z miasteczka Katowice. Przeturlałem już 115567.88 kaemów oraz 15508.71 w terenie. Turlam się z średnią prędkością 23.31 km/h.
Czasami szybciej, czasami wolniej :P Więcej o mnie.

2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gizmo201.bikestats.pl

• Sprzęt Krossidło

Nadwiślański szlak rowerowy

Niedziela, 9 września 2012 · dodano: 09.09.2012 | Komentarze 6

Pobudka o 8.00 i od razu sms do Irka czy jedziemy na tą Wisłę co gadaliśmy.
Tak więc zgadujemy się na 11.00 na Podlesiu, tak się złożyło, że Irek czekał wcześniej i Ja byłem wcześniej bo 10.41 więc startujemy wcześniej.
Przedtem jeszcze nasmarowanie łańcucha mojego bo skrzypiał cały i wołał jeść od poprzedniej wycieczki już. Potem to już kierunek Paprocany oraz Pszczyna i do celu głównego jakim jest Wisła. Za cel obraliśmy sobie poznać Nadwiślański szlak rowerowy, o dziwo szlak prosty wręcz nie da się zgubić na nim, po prostu dobrze oznakowany. W Wiśle dłuższa przerwa ma miejsce bo ponad 3-godzinna!
W tym czasie małe zakupy: uzupełnienie płynów, zakup czegoś do jedzenia i kilka zdjątek oraz laba nad Wisłą.

Nadwiślański szlak rowerowy

Po drodze spotykamy ciekawy wynalazek

Kilka zdjątek między Ustroniem, a Wisłą

Tu popas miał miejsce. Nie no wiadomo, że nie w Gołębiewskim

Zdjęcie już w Wiśle, zrobione podczas oczekiwania na pociąg. Nudziło się nam to wybraliśmy się kawałkiem niebieskim szlakiem na Soszów Mały i dalej na Czantorię

Odział PTTK w Wiśle

gozdi89
| 23:44 poniedziałek, 10 września 2012 | linkuj Jak chodzi o ten odcinek co jechałeś to jest rewelacja z oznakowaniem, ale na całej trasie do Gdańska z tego jaką wiedzę mam na obecną chwilę nie ma szału, urzędy wojewódzkie jakoś się zbytnio nie śpieszą by oprócz nazwy więcej stworzyć. Docelowy projekt WTR zakładał oprócz głównego ciągu nad morze, stworzenie infrastruktury wzdłuż szlaku (jakieś pensjonaty, parkingi i miejsca postojowe) oraz odnogi do pobliskich szlaków i atrakcji turystycznych.
bikeholiczka
| 06:02 poniedziałek, 10 września 2012 | linkuj Fajna wycieczka. Czekać tylko aż szlak będzie oznakowany na całej długości ;)
gizmo201
| 21:04 niedziela, 9 września 2012 | linkuj A właśnie, że jest już to oznakowane całe jeśli mówimy o odcinku Pszczyna-Wisła bo nw jak jest z resztą szlaku z Gdańska
gozdi89
| 20:58 niedziela, 9 września 2012 | linkuj Projekt fajny z tą Wiślaną trasą rowerową szkoda tylko, że jeszcze nie jest oznakowany na całej zamierzonej trasie.
gizmo201
| 18:43 niedziela, 9 września 2012 | linkuj What!?