avatar Tu gizmo201 z miasteczka Katowice. Przeturlałem już 115567.88 kaemów oraz 15508.71 w terenie. Turlam się z średnią prędkością 23.31 km/h.
Czasami szybciej, czasami wolniej :P Więcej o mnie.

2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gizmo201.bikestats.pl

• Sprzęt Krossidło

Zalew Sosina

Sobota, 3 listopada 2012 · dodano: 03.11.2012 | Komentarze 15

Zbiórka: Kościół Mariacki godzina 12.00
Lista startowa: Marcin i Ja
Trasa: Katowice-> Stawiki w Szopienicach-> Trójkąt Trzech Cesarzy-> Fashion House-> Jaworzno-> Zalew Sosina-> Sodowa Góra-> Szczakowska-> Dąbrowa Narodowa-> Brzezinka-> Larysz-> Morgi-> Wesoła-> Giszowiec-> Brynów-> D3S-> Katowice
Na początku na TTC czerwony szlakiem Dawnego Pogranicza, potem przy Fashion Housie singielek aż do ulicy Wojska Polskiego w Jaworznie, potem centrum Jaworzna i żółtym szlakiem na Sosinę. Następnie chwila odpoczynku i zaś w drogę, tu pomieszaliśmy trochę i tak czerwono-zielono-żółto-czarnym szlakiem docieramy do Dąbrowy Narodowej w Jaworznie. Tu się rozdzielamy z Devilem- mówi, że go nogi bolą i nie leci żadnym terenem, ma być płasko i tyle więc jedzie DK79 na Katowice, a Ja swoimi ścieżkami na Mysłowice oraz Osiedle Adama i Staw Janina na Giszowcu. Stąd już chwila i jestem na D3S i mknę do domu już. Trochę podjazdów się zrobiło w drodze na Morgi.

Katowice i zmiany

Taki tam singielek w drodze na Jaworzno

Zalew Sosina

gizmo201
| 11:23 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj Tak to bywa swoje korzyści nade innych
amiga
| 10:46 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj Osobiście jestem przeciwnikiem robienia marketów z dworców PKP, w końcu to wizytówka miasta i miasto powinno o tym decydować co będzie w tym miejscu a nie spółka dla której liczy się tylko zysk...
gizmo201
| 10:33 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj Ja też nie jestem zwolennikiem stawiania galerii handlowej przy dworcu, a tym bardziej zakrywania jego pięknej formy; czytać kielichy
amiga
| 09:04 poniedziałek, 5 listopada 2012 | linkuj Nie podoba mi się dworzec w obecnej formie....
gizmo201
| 10:56 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj Mówisz, ale po co los kusić, a nóż...
devilek
| 10:40 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj Dzięki za wspólną jazdę. I dobrze się stało, że pojechałem sam, bo musiałbyś za dużo na mnie czekać ... Tak jak Ci mówiłem, coś ze mną było nie tak i pomiędzy Mysłowicami, a Burowcem kryzys na dobre 15 minut :/

A tereny w Jaworznie fajne, a dojazd nie taki straszny DK79, nawet patrole nie zwracają uwagi, gdy się grzecznie poboczem jedzie ;)
gizmo201
| 21:51 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Kusiło by pod zakaz jechać, co potem Devil uczynił, a Ja przez twoje rejony dalej jechałem
Kysu
| 21:21 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Widzę, że znasz ten fajny singielek nieopodal Fashion House.

Popieram słowa Funia. Jaworzno najlepszym terenem na rower! Nie ma to tamto!
A obwodnicę trzeba wiedzieć jak omijać bo dla przykładu w połowie można ją przejechać i dostać się na Łubowiec.
andrzejekgrande
| 19:44 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Co jak co ale nowy Dworzec PKP pierwsza klasa
gizmo201
| 18:26 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Kto o tamtych rejonach mówi: Lędziny, Murcki, Lasy Ochojeckie, Lasy Panewnickie, hałdy w Rudzie Śląskiej tam jest gdzie śmigać Lasów dużo więc wybór duży. D3S to przymus tylko jak wracam bo najszybciej jest! Do Jaworzna częściej wpadałem jak nie było obwodnicy tej całej.
funio
| 18:17 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Katowickie okolice lepsze?-po Bytomiu,Świętochłowicach,Chorzowie,Mysłowicach,Zabrzu.../płasko,brudno i ogólnie wielki syf tam macie:(
W Jaworznie jest więcej górek i podjazdów ,niż w całej aglomeracji katowickiej:)
No chyba że podniecasz się jazdą po Dolinie Trzech Stawów...
gizmo201
| 17:18 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Nie ma to tamto katowickie okolice lepsze bo więcej możliwości. Najtrudniej dojechać do Jaworzna odkąd tą pierdoloną obwodnicę machli to sam problem, trza na około dymać :/
funio
| 17:03 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Jaworzno i okolice to naprawdeęfajne tereny do rowerowania,nie ma to tamto...:)