avatar Tu gizmo201 z miasteczka Katowice. Przeturlałem już 115567.88 kaemów oraz 15508.71 w terenie. Turlam się z średnią prędkością 23.31 km/h.
Czasami szybciej, czasami wolniej :P Więcej o mnie.

2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gizmo201.bikestats.pl

• Sprzęt Krossidło

Przęłecz Salmopolska + Wisła

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · dodano: 28.08.2012 | Komentarze 8

Co tu pisać, wycieczka jak wycieczka znowu. Kilka metrów wypychu było, ale niewiele w sumie. Zdjęcia w pełni oddają trud wycieczki!
Skład ekipy atakującej Wisłę to: Bartek, Piotrek, Grzegorz, Irek i Ja

Trasa to: Katowice-> Starganiec-> Podlesie-> Tychy Paprocany-> Kobiór-> Studzienice-> Pszczyna-> Goczałkowice-> Zabrzeg-> Rudzica-> Jasienica-> Jaworze-> Brenna-> Przełęcz Salmopolska-> Wisła

Popas i odpoczynek w Pszczynie pod Ratuszem

Kilka wypychów było, a dokładnie 800 metrów na 5km podjazdu!

Tylko 20 minut od Przełęczy Salmopolskiej nas dzieli tylko

Wyjeżdżamy ze szlaku czerwonego na Białym Krzyżu

Przypadkiem trafiliśmy na jakiś trening skoczków w Wiśle Malince

Cel zdobyty. Wisła pokonana, przerwa na izobronka i powrót pociągiem do domku niestety!

gizmo201
| 08:54 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Grzegorz jaki mocniejszy!? Co z tego, że dalej wjechałem i potrafiłem ruszyć z pionu jak nie wjechałem do końca!
Formę na ten dzień miałeś zdecydowanie lepszą od mojej co było widoczne, że jak sam napisałeś wjeżdżałeś za jednym razem dalej ode mnie, a Ja to na raty robiłem.
Tu wychodzi brak doświadczenia i pomyślenia mojego, że można bokiem łatwiej niż pchać się środkiem jak Ja to mam w zwyczaju! A do tego za mało wypadów w góry!
Grzegorz | 08:35 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj dzieki za wypad , a co do mojej formy to najgorzej nie było jednak tez nie jest to co bym chciał .
Faktem jest ze Filip najmniej pchał jednak ja za jednym razem wyjezdzałem najdalej , moze wyszło wieksze doswiadczenie jazdy po gorach bo raczej na teraz Filip jest mocniejszy ode mnie.
amiga
| 08:29 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Widzę, że Cię nosi pod koniec wakacji :)
gizmo201
| 05:47 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj P.S. Grzegorz nie formie toś ty złe info masz bo po tym co widzieliśmy raczej na odwrót było!
| 05:21 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Oj tam każdemu się zdarza, gdyby była przyczepność i nie te kamienie to nie było by wypychu. Wypych wypychem, ale warto było jechać!
devilek
| 21:39 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Przecież nie mówię, że nie pchałbym. Po około 100, lub więcej przejechanych km, to powiedziałbym albo wjadę, albo pierdo.. i pcham ; proste.

Nie krzycz tyle ( ! ), słyszę i widzę wyraźnie ;) Grzegorz ponoć nie w formie, ale Ty i wypych, hmm.
gizmo201
| 20:09 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj No nie ma co się rozpisywać, sam byś pchał. Nawet Grzegorz wypychał, a koledzy to od samego dołu od Grabowej wypychali przez 5km! To i tak dobrze nam wyszło w sumie, że tak mało wypychu było!
devilek
| 19:59 wtorek, 28 sierpnia 2012 | linkuj Ee tam, nie mów, że pchałeś ;) No i jak zwykle się rozpisałeś.