avatar Tu gizmo201 z miasteczka Katowice. Przeturlałem już 115567.88 kaemów oraz 15508.71 w terenie. Turlam się z średnią prędkością 23.31 km/h.
Czasami szybciej, czasami wolniej :P Więcej o mnie.

2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gizmo201.bikestats.pl

• Sprzęt Krossidło

Na Dziećkowice z Grzegorzem

Wtorek, 7 sierpnia 2012 · dodano: 07.08.2012 | Komentarze 0

Ustawka początkowo miała mieć miejsce o 16.30 pod drewutnią, dzwonię o 15.37 do Grzegorza gdzie jest, a tu się okazuje, że na rynku w Kato. Tak więc szybko się zbieram i zgadujemy się za 10 minut pod Mariackim. Chwila rozmowy, wytyczanie trasy i ruszamy. Kierujemy się na drewutnie gdzie to czekamy na kogoś może się ktoś zjawi o tej 16.30. Nikt się nie zjawił więc ruszamy w stronę Lasów Murckowskich, pomysł mi wpadł do głowy by przez Murcki, Wesołą, Lędziny oraz Imielin dotrzeć nad zalew Dziećkowice. Tak też czynimy, mała przerwa na foto i piwko przy jeziorku i znów w drogę. Tym razem postanawiamy pojechać niebieskim szlakiem na Chełm Śląski, jak wiadomo u nas oznaczenie szlaków jest bardzo kiepskie tak więc wytyczamy swój własny szlak. Dobrze, że znałem rejony to obyło się bez gubienia. Lecimy na Lędziny ulicami Podłuże, Grzybowa, Rabinowa oraz Fredry. Następnie to już każdy może się domyślić, że wbijamy na czarny szlak, który prowadzi do Murcek, przez Giszowiec i ścieżką na Ochojec od Janiny kierujemy się na Brynów gdzie to się rozdzielamy. Ja standardowo wracam przez Rolkostradę, a Grzegorz przez Park Kościuszki oraz Gliwicką do siebie na Świętochłowice.
Dzięki za wypad, miło się jechało, z założenia lasu wyszło mniej niż chcieliśmy, odbijemy sobie to kiedyś indziej zapewne!
P.S. Coś noga zaczęła szybciej podawać po przejechaniu 50km, dziwne toż to to :O

Widok z zalewu Dziećkowice na nasze piękne góry

Początek zachodu Słońca w drodze na Lędziny z Chełma Śląskiego

Rozstaj dróg w Lasach Murckowskich, zdjątko zrobione tuż po podjeździe

A tutaj Grzegorz pokonując ostatnie dosłownie centymetry podjazdu

Wjazd na Brynów i oto taki piękny widoczek się uchwycił nawet