avatar Tu gizmo201 z miasteczka Katowice. Przeturlałem już 115567.88 kaemów oraz 15508.71 w terenie. Turlam się z średnią prędkością 23.31 km/h.
Czasami szybciej, czasami wolniej :P Więcej o mnie.

2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gizmo201.bikestats.pl

• Sprzęt Authorak

Jurajskie Lodowisko

Sobota, 25 stycznia 2020 · dodano: 25.01.2020 | Komentarze 8

W nocy zamiast spać to czuwałem i myślałem nad sam nie wiem czym. Ogólnie to nic nie pamiętam, ale na dobre to wyszło bo wstałem o 8 i mogłem zacząć procedurę startową. Prysznic, śniadanie, itp., itd. i startuje o 9:51. Lekkie zdziwienie miałem gdy ujrzałem na termorurce -3 i  drogi mieniące się kryształem; w nocy musiało być grubo.

Nie zrażony tym faktem śmigam na początek w kierunku Jaworzna gdzie to miałem ustalić gdzie chce jechać, i jakoś tak posiało mnie na Kraków. Lecz nie najprostszą drogą, a przez jurajskie klimaty, i tak już w Puszczy Dulowskiej zostałem mega zaskoczony. Koła Authoraka na swojej drodze napotkały dawno nie widziany na nizinach śnieg i lodowisko. Jakoś udało nam się przejechać dość sprawnie ten 5 kilometrowy odcinek i dalej mogliśmy się cieszyć dobrymi asfaltami.

Później Rudno, Tenczynek i Krzeszowice- skąd to zaczynam dzisiejszą przygodę z podjazdami. Najpierw po lekku na Dubie, później już super podjazd na Żary. Nie powiem, może i niezbyt długi podjazd lecz w mojej ocenie bardziej wymagający niż Salmopol. Takie coś to Ja lubię i rozumiem. Potem miał być zjazd, ale wbiłem się na jakieś pola i zaczęła się walka z śniegiem, błotem i lodowiskiem. Na zjeździe do Szklar gdzie normalnie się zjeżdża 7 paczek to dziś ledwo 1 paczkę miałem (1 paczka= 10 km/h). Lepiej było nie kusić losu na tym lodowisku.

Później jeszcze lekki podjazd pod Jerzmanowice i przez kilka drobnych podjazdów w Sąspowie i Woli Kalinowskiej docieram do Ojcowa. W Ojcowie króciutka przerwa pod Bramą Krakowską i dalej w drogę. Zostaje przejechać Dolinę Prądnika, Zielonkę i jestem w Krakowie.

I na tym zakończę ten wpis!

Puszcza Dulowska

Trollking
| 22:27 środa, 29 stycznia 2020 | linkuj "Trollking i na co Ci ta szosa jak jej wykorzystać nie umiesz" - chętnie bym posłuchał rozwinięcia tej tezy :)
gizmo201
| 16:53 środa, 29 stycznia 2020 | linkuj Trollking i na co Ci ta szosa jak jej wykorzystać nie umiesz. Nie chce szosy, koniec kropka. Swego czasu jeździłem przed założeniem BS-a i powiem, że wszystko fajnie i mega zajedwabiste tempo wychodziło, ale co z tego jak żadnej frajdy z tego nie czerpałem. Nie było tego wow, wolę mtb i swoje tempo na blaciku 30T oraz jak fantazja poniesie jeżdżenie w błotku!
Lapec święta racja
Lapec
| 10:35 środa, 29 stycznia 2020 | linkuj Na szosie to nawet jego pleców byśmy nie oglądali :D

Poza tym Filip by nie miał tyle uciechy z gonienia szosonów :D
Trollking
| 22:26 wtorek, 28 stycznia 2020 | linkuj Aż się przekonasz do jej zakupu :)
gizmo201
| 15:29 wtorek, 28 stycznia 2020 | linkuj Trollking ile razy mam Ci powtarzać, że szosy nie chce!
Trollking
| 16:20 niedziela, 26 stycznia 2020 | linkuj No to czas na zakup szosy :)
gizmo201
| 10:32 niedziela, 26 stycznia 2020 | linkuj Może i tak, ale prędkości znacznie mniejsze niż na szosie. Na szosie na lekkości gdyby nie te kawałki terenu to tempo raczej by oscylowało w granicach 33-34 km/h. Coś za coś, a i jeszcze jedno ja używam tylko i wyłącznie blacik 30T
Trollking
| 21:28 sobota, 25 stycznia 2020 | linkuj No proszę, jednak gdzieś jest ta zima :)

I nie da się ukryć, ten Twój Authorak ma zdecydowaną przewagę nad każdą szosą - da się nim w takich warunkach dojechać w całości.