avatar Tu gizmo201 z miasteczka Katowice. Przeturlałem już 115567.88 kaemów oraz 15508.71 w terenie. Turlam się z średnią prędkością 23.31 km/h.
Czasami szybciej, czasami wolniej :P Więcej o mnie.

2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gizmo201.bikestats.pl

• Sprzęt Krossidło

Libiąż; kamieniołom

Niedziela, 18 listopada 2012 · dodano: 18.11.2012 | Komentarze 3

Opis na dniach jak net wróci; serwer DNS padł- chyba coś robią:-/

Edit: Wreszcie po przerwie net wrócił do łask, naprawili wreszcie, co się okazało w telefonie stacjonarnym też sygnału brak po podniesieniu słuchawki.

Wracając do wpisu...
Wraz z Marcinem wpadliśmy na pomysł zwiedzania kamieniołomu w Libiążu, tak więc ustalamy zbiórkę o 11 pod drewutnią na Ochojcu i powoli, powoli mkniemy do celu. Trasa jaką jechaliśmy to: Drewutnia-> Murcki-> Wesoła-> Lędziny-> Imielin-> Dziećkowice-> Jeleń-> Libiąż i kamieniołom
Potem chwila focenia tamtejszego kamieniołomu i wracamy powoli czerwono-zielono-czarnym szlakiem do Jaworzna Jeleń. potem przez Kosztowy,Krasowy, Wesołą, Osiedle Adama oraz Staw Janina na Giszowcu do punktu odpoczynkowego na Ochojcu skąd już dosłownie chwila nas dzieli od D3S. Na Rolkostradzie łapie panę bo jakieś typ potłukł butelkę na środku, szybki serwis i zaś w drogę. Przy Paderwie żegnamy się, Ja lecę prosto do domu, a Devil na Dąbrówkę Małą. Wyjazd udany, co chcieliśmy to zwiedziliśmy i to na tyle tego dobrego.