avatar Tu gizmo201 z miasteczka Katowice. Przeturlałem już 115567.88 kaemów oraz 15508.71 w terenie. Turlam się z średnią prędkością 23.31 km/h.
Czasami szybciej, czasami wolniej :P Więcej o mnie.

2023 button stats bikestats.pl 2022 button stats bikestats.pl 2021 button stats bikestats.pl 2020 button stats bikestats.pl 2019 button stats bikestats.pl 2018 button stats bikestats.pl 2017 button stats bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy gizmo201.bikestats.pl

• Sprzęt Krossidło

Ciechowice + Rudy Raciborskie

Czwartek, 31 lipca 2014 · dodano: 31.07.2014 | Komentarze 1

Ustawka z Irkiem na Zarzeczu o 10.30 i kierunek Rudy Raciborskie.
Ale po kolei. Najpierw na Chudów, potem Knurów.
Następnie na Tamę Rybnicką by w końcu dotrzeć do Rud Raciborskich.

Potem jakiś taki mały niedosyt: jechać na Racibórz czy wcześniej zjechać by zdążyć na Masę Mikołowską. Zwycięża ta druga opcja tak więc lecimy ino zobaczyć przeprawę promową nad Odrą w Ciechowicach po drodze zahaczając o Kuźnie Raciborską.

Powrót hmm najwięcej jak się dało lasami, o dziwo km w terenie wpisane to dziwna sprawa bo z 25km asfaltu w lesie widzieliśmy co trochę psuje wynik dlatego też samych szutrów i tłuczniowych dróg wyszło 39.7km

Na powrocie w Knurowie łapie nas burza, potem ulewa, czekamy w sklepie aż przestanie, ale nie przestaje więc zbieramy się i pędzimy na Chudów i Mikołów Mokre gdzie Irek postanawia jechać do Mikołowa, a Ja wybieram opcję leśną powrotu do bazy

ps. Na Masę Mikołowską nie dojechaliśmy nawet nie wiemy czy się odbyła, ale trip wart był grzechu jak zawsze!

Trasa:
Baza-> D3S-> Brynów-> Ligota-> Zarzecze-> Dolina Jamny-> Reta Śmiłowicka-> Paniowy-> Chudów-> Gierałtowice-> Knurów-> Książenice-> Rybnik Ochojec i Stodoły-> Rudy Raciborskie-> Kuźnia Raciborska-> Siedliska-> Turze-> Ciechowice-> Nędza-> Kuźnia Raciborska-> Bargłówka-> Pilchowice-> Nieborowice-> Knurów-> Gierałtowice-> Chudów-> Paniowy-> Mokre-> Starganiec-> Zarzecze-> Ligota-> Brynów-> Baza

Kościółek w Kuźni Raciborskiej

Prom na rzece Odra; Ciechowice

Kross i Odra za jego plecami

Taka oto mała burzyczka i malutka ulewa. Zdjęcie może tego nie oddaje, ale totalnie nic nie było widać